El Senyor promet una llum interior capaç de recordar, guiar i renovar. Entre missatges del mòbil, faena i encàrrecs de casa m'és fàcil dispersar-me i perdre el centre. Quan no ho entenc tot, em costa confiar i tendisc a viure en tensió. L'Esperit no fa soroll, però canvia de veres la manera de viure. Demà m'ajudarà respirar, tornar al Senyor i decidir amb més pau.· Hui, he resistit la veritat que el Senyor em mostrava sobre mi mateix?
· En este dia, l'Esperit ha pogut trobar-me disponible o massa ple de mi?
· Hui, he deixat algun espai real perquè l'Esperit m'il·luminara?